Po prvotním zjištění, co je vše potřeba na svatbu vymyslet, zařídit a nachystat, jste se rozhodli oslovit koordinátorku či svatební agenturu. Jenomže těch je stejně jako salonů a šatů také milión. Jak tedy vybrat tu správnou? Oslovili jsme Kláru Pecháčkovou – koordinátorku, která má nejen mnohaleté zkušenosti s koordinací (tedy ví, jak se to má dělat správně :)), navíc má prostě organizování v krvi. Ono není určitě na škodu, když si zjistíte, co vaše vybraná koordinátorka dělala před samotnou organizací svateb. Zkušenost z hotelnictví či event managementu, kterou právě Klára má, je to totiž to nej, na co můžete narazit. Speciální pozornost věnujte absolventům rychlokurzů či koordinátorkám, které začaly na základě své vlastní svatby v minulém roce, protože jim rodina řekla, že svatba byla hezká a povedla se.:) Je tedy důležité si od začátku ujasnit, jaké služby od koordinátorky či agentury očekáváte a v jaké kvalitě. Prostě důvěřuj, ale prověřuj!